גישור שהמדינה צד לו

דיאלוג בין המדינה והרשויות לבין האזרחים
דיאלוג בין המדינה והרשויות
לבין האזרחים
יישוב מחלוקות בין אנשים פרטיים לבין רשויות ציבוריות, לרבות משרדי ממשלה, יחידות סמך ותאגידים סטטוטוריים במגוון נושאים, כגון:
- חוזים
- מכרזים
- נזיקין (רכוש)
- מקרקעין וסוגיות נלוות
מצד אחד – הרשות הציבורית.
מן הצד האחר – האזרח.

יישוב מחלוקות בין אנשים פרטיים לבין רשויות ציבוריות, לרבות משרדי ממשלה, יחידות סמך ותאגידים סטטוטוריים במגוון נושאים, כגון:
- חוזים
- מכרזים
- נזיקין (רכוש)
- מקרקעין וסוגיות נלוות
מצד אחד – הרשות הציבורית.
מן הצד האחר – האזרח.

שיקולים של המערכת הציבורית כמו חוסר כדאיות כלכלית בניהול ההליך המשפטי, הימנעות מהשלכות רוחב, קיומה של מערכת יחסים נמשכת בין הצדדים, או הצפי שהכרעה של בית המשפט לא תביא לסיום הסכסוך – עשויים להצביע על כך שגישור הוא דרך מתאימה ליישוב הסכסוך.
מן הצד האחר ניצב האזרח, שברוב המקרים אינו מורגל לבתי משפט. עבורו – הליך משפטי צפוי להיות מורכב, ממושך ויקר ולא ידוע מה יוכרע בסופו. פעמים רבות הליך זה מלווה גם בתחושות של מתח נפשי וחוסר ודאות.
גישור הוא הליך פשוט ויעיל החוסך לצדדים זמן יקר ומשאבים נוספים הנדרשים לניהול הליכים משפטיים.
בגישור יש לצדדים שליטה בתהליך ובתוצאה, כך שניתן להעריך סיכונים וסיכויים, לבחון אלטרנטיבות ולהגיע להסכמות בצורה מושכלת ומהירה. כמו כן, בגישור ניתן להציע גם פתרונות מגוונים ויצירתיים שלא תמיד אפשריים במסגרת הליך משפטי. פתרון המספק מענה מקיף ושלם מביא לסיום הסכסוך.
לשאלות או מידע נוסף – צרו קשר